مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-16سياسي

پیگیری اختلاف شرکت نفت و روستاییان در تملک اراضی سه روستای جاسک


نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: مردم سه روستای از توابع جاسک خواستار پرداخت خسارت ناشی از تملک اراضی این روستاها توسط شرکت نفت و گاز جهت احداث خط انتقال نفت به پالایشگاه هستند.

- سیریک - نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: سه روستای از توابع بخش جاسک خواستار پرداخت خسارت ناشی از تملک اراضی این روستاها توسط شرکت نفت و گاز جهت احداث خط انتقال نفت به پالایشگاه هستند.

حسین رییسی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جزییات دیدار مجمع نمایندگان استان هرمزگان با مخبر معاون اول رییس جمهور پرداخت و اظهار کرد: در این دیدار با تاکید بر انتقال پرونده های مالیاتی به محل فعالیت اصلی شرکت ها تاکید کردیم.

رییسی با بیان اینکه، شرکت های نفتی و بنگاه های اقتصادی بزرگی در شرق هرمزگان فعالیت می کنند که بر اساس مقررات مربوطه باید مالیات خود را در محل فعالیت خود پرداخت کنند، افزود: با بررسی و پیگیری هایی معمولاً عمده مودیان این حوزه در استان مشخص شد که شرکت های بزرگ نفتی در شرق هرمزگان فعالیت دارند که محل پرداخت مالیات آنها خارج از استان است، و تاکید بر این شد به منظور صیانت از حقوق عامه، این بنگاه های بزرگ اقتصادی و شرکت های نفتی مکلف شوند نسبت به پرداخت مالیات خود در محل فعالیت شأن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اختلاف شرکت نفت و روستاییان در تملک اراضی سه روستای جاسک

پیگیری اختلاف شرکت نفت و روستاییان در تملک اراضی سه روستای جاسک