مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-14سياسي

لزوم ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم درباره ساختمان های ناایمن پایتخت


رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران بر ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم به موضوع ساختمان های ناایمن تأکید کرد.

- رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران بر ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم به موضوع ساختمان های ناایمن تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بابایی در جریان پنجاه و سومین جلسه کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با شعار شهرِایمن که در شهرداری منطقه 6 و به منظور بررسی وضعیت ساختمان های ناایمن این منطقه برگزار شد، گفت: منطقه 6 با کاهش حوادث روبرو بوده که این امر نشان دهنده تلاش همکاران مدیریت شهری در این منطقه است و امیدواریم همچنان شاهد کاهش حوادث منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه این منطقه، 5 ساختمان ناایمن و بحرانی داشت که بر اساس آخرین آمار سه ساختمان ایمن سازی را آغاز کرده اند، اظهار کرد: در منطقه 6 معضلات مهمی رفع شده و امیدواریم این نگاه موجب افزایش امیدواری ها در این منطقه باشد.

بابایی بر ضرورت همکاری دستگاه های مختلف با شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران برای کاهش ساختمان های ناایمن تاکید کرد و افزود: ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم به موضوع ساختمان های ناایمن تهران اقدام مثبتی است و در حال حاضر این قوه لیست ساختمان های ناایمن و بحرانی تهران را منتشر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم درباره ساختمان های ناایمن پایتخت

لزوم ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم درباره ساختمان های ناایمن پایتخت