مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-19حوادث

کشف 11 میلیارد ریال طلا و نقره از سارقان منزل در اصفهان


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 2 سارق که اقدام به سرقت بیش از 11 میلیارد ریال طلا و نقره از منزل یکی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص ماموران کلانتری 12 با بررسی سرنخ های موجود و اقدامات هوشمندانه پلیسی 2 سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بساطی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی طلا و ظروف نقره در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: اموال مکشوفه که ارزش آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه 11 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد پس از مراحل قانونی به مالباخته بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند از شهروندان خواست ضمن تجهیز منازل خود به لوازم ایمنی و ضد سرقت، از نگهداری وجوه نقد، طلا و زیورآلات در منزل خودداری و آن ها را به صندوق های امانات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 میلیارد ریال طلا و نقره از سارقان منزل در اصفهان

کشف 11 میلیارد ریال طلا و نقره از سارقان منزل در اصفهان