مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 00:152023-06-12سياسي

تولید آثار فاخر هنری در برجسته کردن اهمیت مساله کودکان کار موثر است


مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری گفت: تولید آثار مستند و فاخر می تواند دغدغه مسئولین و متولیان امر را که نقش جدی در خصوص کودکان کار و خیابان دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین محمود علی گو شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی از مستند منفی 14 که در سینما بهمن قزوین با حضور مهری السادات موسوی معاون اجتماعی بهزیستی کشور، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری قزوین و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: هر انسان حقوق مختص به خود را دارد و حق کودک، زندگی در صلح، تحصیل، معیشت و.

است.

وی ادامه داد: تولید آثار مستند و فاخر می تواند دغدغه مسئولین و متولیان امر را که نقش جدی در خصوص کودکان کار و خیابان دارند، دوچندان کند.

مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری خاطرنشان کرد: در تولید این چنین آثار فاخر و ارزشمندی نباید به آثار اندک و با تعداد کم بسنده کرد بلکه باید به صورت متوالی با تولید چنین آثارهایی وظیفه دستگاه های متولی امر را به آنها گوش زد کرد.

این مقام قضایی یادآورشد: تمام هنرمندان که توانایی تولید آثاری با مضامین مختلف به ویژه کودکان کار و خیابان را که بیشتر در معرض معضلات و مخاطرات اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آثار فاخر هنری در برجسته کردن اهمیت مساله کودکان کار موثر است

تولید آثار فاخر هنری در برجسته کردن اهمیت مساله کودکان کار موثر است