مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-16فرهنگي

«شمایل صبح» به کتابفروشی ها آمد


کتاب «شمایل صبح» نوشته محمدرضا وحیدزاده توسط انتشارات سوره مهر با همکاری پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب شمایل صبح نوشته محمدرضا وحیدزاده توسط انتشارات سوره مهر با همکاری پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب شمایل صبح نوشته محمدرضا وحیدزاده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر با همکاری پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب شامل گفتگو با ده نفر از هنرمندان تجسمی انقلاب اسلامی شامل نقاشی ، نقاشی دیواری ، عکاسی ، نگارگری و مجسمه سازی ، تصویرسازی ، نگارگری ، طراحی صحنه ، گرافیک و خوشنویسی و کاریکاتور و کارتون است.

صدیقه سلمان ، علی اصغر شیرازی ، سعید صادقی ، مینا صدری ، محمدحسین صلواتیان ، خشایار قاضی زاده ، عبدالحمید قدیریان ، مسعود نجابتی ، محمدحسین نیرومند و علی اصغر یوزبشی از هنرمندانی هستند که در این کتاب در فصل های مجزا به گفتگو با آن ها و هنرشان پرداخته شده است.

شرح احوال و بیان خاطرات با هدف بازیابی تجربه های مهم هنرمندان انقلاب ، بیان آرا و تحلیل ها با هدف ثبت نظرات ارزشمند هنرمندان و طرح صریح نقدها و آسیب شناسی های آنان درباره مدیریت فرهنگی و هنری در چهار دهه اخیر کشور و عبرت گرفتن از گذشته ها سه محور اساسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شمایل صبح» به کتابفروشی ها آمد

«شمایل صبح» به کتابفروشی ها آمد