مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-07اقتصادي

توسعه محورهای مواصلاتی از مطالبات مهم مردم


چهار بانده شدن محورهای مواصلاتی جنوب استان از میاندوآب تا تکاب، از مطالبات اصلی مردم بوده و تلاش می کنیم تا پایان دولت سیزدهم این اولویت محقق و طرح های جاده این محور تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی روند مصوبات سفر شهرستانی به تکاب، با اشاره به اینکه توسعه محورهای مواصلاتی از مهمترین مطالبات مردم منطقه است، اظهار داشت: با حمایت ریاست جمهوری، 38.

5 کیلومتر از محور تکاب - شاهین دژ به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اجرا و تکمیل این پروژه به 10 هزار میلیارد ریال تامین اعتبار نیاز دارد که سال گذشته تخصیص 100 درصدی داشته و اجرای سریع آن را پیگیری می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: یک قطعه بلاتکلیف در محور تکاب - شاهین دژ به طول 12 کیلومتر، امروز تعیین تکلیف شده و آغاز مطالعات اجرای طرح توسعه و آسفالت این قطعه به تصویب رسید.

معتمدیان همچنین ادامه داد: 12 کیلومتر باقیمانده از طرح تعریض و آسفالت محور میاندوآب - شاهین دژ، جهت اجرا به پیمانکار واگذار می شود تا مسیر میاندوآب تا تکاب تعیین تکلیف و تکمیل شود.

  وی با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم اجرای سریع مصوبات سفر رییس جمهور و سفرهای شهرستانی است، خاطرنشان کرد: 52 درصد مصوبات اولین سفر شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه محورهای مواصلاتی از مطالبات مهم مردم

توسعه محورهای مواصلاتی از مطالبات مهم مردم