مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-03سياسي

توسعه فناوری های نوپدید در دستور کار ارتش قرار دارد


ارتش از طریق قرارگاه فجر و قرارگاه جهاد علمی و معاونت تربیت و آموزش، توسعه فناوری های نوپدید را در دستور کار خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم رونمایی از نخستین محصول الگوریتم پردازش کوانتومی که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) ارتش با تقدیر از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان ارائه دهنده این محصول کوانتمی، حوزه هایی نظیر کوانتوم، پلاسما، پرتوهای هسته ای، اقلیمی، علوم زیستی و بیولوژیک، علوم فضایی، امواج الکترومغناطیس، صوتیات، قدرت نرم، علوم شناختی، سایبرالکترومغناطیس، شیمیایی، رباتیک، هوش مصنوعی و لیزر و فوتونیک را از جمله حوزه های برترساز در جنگ های آینده توصیف کرد.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: برای مقابله با تهدیدات آینده، توجه به فناوری های نوپدید و شالوده شکن یک امر ضروری است که ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از طریق قرارگاه فجر و قرارگاه جهاد علمی و معاونت تربیت و آموزش آجا توجه و توسعه این نوع فناوری ها را در دستور کار خود قرار داده است.

بنابراین گزارش، یکی از کارکردهای این محصول علمی که در حاشیه نشست تخصصی پردازش کوانتومی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر رونمایی شد، سامانه مقابله با فریب در سیستم های موقعیت یابی شناورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری های نوپدید در دستور کار ارتش قرار دارد

توسعه فناوری های نوپدید در دستور کار ارتش قرار دارد