مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-18سياسي

مرکز بافقی نو باید حلقه اتصال فرصت های شرکت سنگ آهن با کشور باشد


مرکز نوآوری و کار آفرینی بافقی نو و صندوق CVC باید پایگاه و حلقه اتصال مسائل و فرصت های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با تمام کشور باشد.

- مرکز نوآوری و کار آفرینی "بافقی نو" و صندوق CVC باید پایگاه و حلقه اتصال مسائل و فرصت های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با تمام کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور صبح امروز پس از افتتاح مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو در مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، رییس بنیاد نخبگان استان یزد و جمعی از مدیران و مسؤولان استان یزد و شهرستان بافق برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه موضوع نوآوری و کار آفرینی در شهرهای کوچک در حال توسعه است و مجموعه های بزرگی مانند شرکت سنگ آهن مرکزی با تیم مدیریتی جدید به فعالیت های نو و اندیشه های جدید بها داده و در مسیر توسعه و آبادانی با روش های جدید قرار گرفته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران جوان شرکت سنگ آهن مرکزی که در زیست بوم علم و فناوری حضور داشته اند گفت: تیم مدیریتی جدید، انرژی نو و طرح های جدید به مجموعه تزریق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بافقی نو باید حلقه اتصال فرصت های شرکت سنگ آهن با کشور باشد

مرکز بافقی نو باید حلقه اتصال فرصت های شرکت سنگ آهن با کشور باشد