مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-18سياسي

گناوه رتبه اول استان دراعزام کاروان ارتحال امام (ره) را کسب کرد


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: شهرستان گناوه توانست در اعزام کاروان ارتحال امام (ره) به تهران از لحاظ کمی و کیفی در استان بوشهر رتبه نخست را کسب کند .

- گناوه- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: شهرستان گناوه توانست در اعزام کاروان ارتحال امام (ره) به تهران از لحاظ کمی و کیفی در استان بوشهر رتبه نخست را کسب کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ شهسوار حاجی پور بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان اظهار داشت: اگر فردی به اداره ای مراجعه کرد و به دلیل مشکلات قانونی کار وی انجام نمی شود احترام فرد واجب است و باید با احترام برخورد شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه تصریح کرد: برای ما مایه افتخار است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بنیانگذار آن حضرت امام خمینی (ره) و به برکت خون شهدا و همین مردم اقتدار دارد مسئولیت داریم و مردم نقش بسزایی در پیروزی و حفظ انقلاب و نظام اسلامی دارند.

وی گفت: مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان تکریم ارباب رجوع را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند و با زبان خوش و کمال احترام با افراد برخورد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناوه رتبه اول استان دراعزام کاروان ارتحال امام (ره) را کسب کرد

گناوه رتبه اول استان دراعزام کاروان ارتحال امام (ره) را کسب کرد