مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:052023-05-30سياسي

نخبه بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی سردبیر مجله معتبر سوییس شد


نخبه بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی سردبیر مجله معتبر علمی در کشور سوییس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج نخبه کهگیلویه و بویراحمدی و عضو فعال سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح استان، دکتر مسلم بهمن کار بعنوان سردبیر مجله Frontier in sustainable food System (Genetically Modified Crops and Sustainablity) کشور سوییس انتصاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس دکتر بهمن کار، عضو هیات علمی سازمان تات و از اعضای فعال سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که هم اکنون در استان خوزستان مشغول خدمت است، بعنوان سردبیر مجله معتبر Q1 کشور سوییس انتصاب شد.

 دکتر بهمن کار در این خصوص می گوید که ایمپکت فاکتور (Frontier in sustainable food System) 5.

005 بوده و بخشی از مجله که سردبیری آن به ایشان واگذار شده Genetically Modified Crops and Sustainablity است که پذیرش مقالات مرتبط با مهندسی ژنتیک گیاهان و ایمنی زیستی آن در اولویت چاپ آن قرار داده ایم.

دکتر بهمن کار در مورد این مجله اظهار نکرد: مجلاتی که از رنکینگ Q1 دارند، از اعتبار علمی بسیار بالایی برخوردارند و بسیاری از پژوهشگران، دانشمندان و اساتید دانشگاهها و دانشجویان در تلاش هستند که بتوانند نتایج تحقیقات خود را در چنین مجلاتی چاپ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی سردبیر مجله معتبر سوییس شد

نخبه بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی سردبیر مجله معتبر سوییس شد