مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-18سياسي

اجرای «طرح محراب» موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان


دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اجرای «طرح محراب» را موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.

- قم- دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اجرای طرح محراب را موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حمید نیکزاد ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در قبل از انقلاب اسلامی نیز کتاب دینی مدارس توسط علما نوشته می شد که اثرگذاری های خوبی به همراه داشت و بعد از انقلاب هم اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته اما در حد مطلوب نیست و انتظار می رود ارتباط حوزه و آموزش و پرورش در ابعاد مختلف تقویت شود.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش عنوان داشت: برای اینکه یک مسئولیتی به قشری سپرده شود، باید ابزار و حیطه اختیار آن مسئولیت نیز دیده شود تا در صورت وجود شرایط مطلوب شاهد اثرگذاری خوبی باشیم.

حجت الاسلام نیکزاد با بیان اینکه نیاز آموزش و پرورش و حوزه علمیه به یکدیگر دو طرفه است افزود: این امر در سند بنیادین تحول حوزه آمده و برای داشتن آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی نیازمند حضور نخبگان حوزوی و دانشگاهی در این عرصه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «طرح محراب» موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان

اجرای «طرح محراب» موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان