مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-14سياسي

خیرین در ساخت خوابگاه های متاهلی به دانشگاه ها کمک کنند


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، یکی از کارهای مهم در خصوص تسهیل امر ازدواج دانشجویان را خوابگاه های متأهلی مطرح کرد و گفت: - ایسنا/ایلام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، یکی از کارهای مهم در خصوص تسهیل امر ازدواج دانشجویان را خوابگاه های متأهلی مطرح کرد و گفت: از خیرین درخواست داریم در امر ساخت خوابگاهای متأهلی مسئولان دانشگاه را یاری کنند تا هر چه بیشتر زمینه این ازدواج های پربرکت فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهاجر مهدوی راد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مبانی تمدن نوین اسلامی براساس خانواده پاک بنا نهاده شده و بسیار خرسندیم که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه متکفل و علمدار امر ازدواج دانشجویی در محیط دانشگاه است.

وی گفت: ازدواج دانشجویی ازدواجی پربرکت است که ثمرات آن در پایین بودن میزان طلاق در میان زوجین دانشجو نسبت به سایر ازدواج ها خود را نشان می دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در داشگاه ایلام با بیان اینکه سند ملی ازدواج به گسترش فعالیت های حوزه ازدواج دانشجویی کمک شایانی کرده است، تصریح کرد: این سند مختص ازدواج دانشجویی نیست و صرفاً به فضای دانشگاه اختصاص ندارد ولی اجرایی شدن آن کمک قابل توجهی به ازدواج دانشجویان کرده و هنوز در ابتدای راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین در ساخت خوابگاه های متاهلی به دانشگاه ها کمک کنند

خیرین در ساخت خوابگاه های متاهلی به دانشگاه ها کمک کنند