مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-12اقتصادي

متولدین 1402 از پوشک رایگان برخوردار می شوند


یک موسسه خیریه و غیرانتفاعی در شهرستان ابرکوه یزد به منظور تشویق افراد به فرزندآوری، پوشک تمام متولدین 1402 را به مدت دو سال تامین می کند.

- ایسنا/یزد یک موسسه خیریه و غیرانتفاعی در شهرستان ابرکوه یزد به منظور تشویق افراد به فرزندآوری، پوشک تمام متولدین 1402 را به مدت دو سال تامین می کند.

محمدحسین فلاح زاده به عنوان متولی اجرای این طرح موسوم به قدم نو رسیده مبارک در این موسسه خیریه در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: خانواده هایی که در سال 1402 صاخب فرزند می شود، در صورت نیاز به حمایت در راستای تامین پوشک نوزاد خود می توانند از کمک های این موسسه بهرمند شوند.

وی از حذف توزیع شیرخشک بین این خانواده ها در راستای ترویج تغذیه نوزادان با شیر مادر و بنا به توصیه دستگاه های متولی خبر داد و گفت: هدف اجرای این طرح، تشویق افراد به فرزندآوری، کمک به جوانی و افزایش جمعیت است و متقاضیان می توانند از طریق شماره 09138556342 در این باره ثبت نام کنند.

فلاح زاده با بیان این که کسانی که قصد سهیم شدن در این کار خیر را دارند نیز می توانند داروخانه های طرف قرارداد را از طریق این موسسه یاری کنند، خاطرنشان کرد: در صورت استقبال و حمایت از سوی مردم و مسئولان، در نظر داریم تا اقدامات دیگری نظیر حمایت نوزادان شهرستان های دیگر، افتتاح حساب بانکی و اختصاص مبلغی تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولدین 1402 از پوشک رایگان برخوردار می شوند

متولدین 1402 از پوشک رایگان برخوردار می شوند