مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-14حوادث

دستگیری کلاهبردار حرفه ای فروش سموم کشاورزی


رییس پلیس آگاهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در فضای مجازی به شیوه فروش سموم کشاورزی با جعل عنوان و برچسب یکی از شرکت های مشهور به مبلغ 30 میلیارد ریال خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ کارآگاه صادق شکری اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی اقدام به فروش سموم کشاورزی با جعل برچسب و عنوان یکی از شرکت های مشهور می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، تعدادی از شاکیان این پرونده نیز شناسایی همگی به پلیس اظهار داشتند متهم از آنان با این روش کلاهبرداری و سپس متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم در تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی و انجام اقدامات تخصصی پلیس، طی یک عملیات منسجم؛ متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس در مواجهه با دلایل و مدارک، به جرم ارتکابی به مبلغ تقریبی 30 میلیارد ریال اعتراف که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای فروش سموم کشاورزی

دستگیری کلاهبردار حرفه ای فروش سموم کشاورزی