مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-14حوادث

جزییات سقوط مسافران از پله برقی مترو اعلام شد


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص جزییات سقوط مسافران از پله برقی مترو، گفت: طی گزارشی که امروز از مترو تهران گرفتم ؛ مشخص شد علت حادثه بروز مشکل فنی بوده است.

- علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس به حادثه روز گذشته مترو تهران اشاره کرد و گفت:  پله برقی ایستگاه مترو شهید بهشتی دچار خرابی شد؛ متاسفانه در این حادثه 18 نفر از شهروندان مصدوم شدند که 11 نفر به صورت سرپایی مداوا و 7 نفر به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد هم 6 نفر ترخیص و فقط یک نفر دچار شکستگی پا شده است که انشاالله بزودی مرخص می شود.

نادعلی با بیان اینکه از روز گذشته پیگیر دلیل بروز این حادثه هستیم، گفت: نقص فنی علت بروز این حادثه بوده است.

به گفته عضو شورای شهر تهران، وقتی حادثه ای رخ می دهد برخی شروع به دادن نظرات غیرکارشناسی می کنند ؛ باید صبر کنیم تا ابتدا علت بروز حادثه مشخص شود.

به گفته نادعلی، در حادثه روز گذشته جهت حرکت پله برقی 2  بار تغییر می کند و مسافرینی که روی پله برقی بودن دچار حادثه می شوند.

نادعلی با بیان اینکه کمیته سوانح شرکت بهره برداری مترو امروز تشکیل جلسه داد، گفت: بعد از بررسی ها مشخص شد که بریدن یکی از چهار پیچ گیربکس  پله برقی باعث بروز این حادثه شده است البته همچنان موضوع در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سقوط مسافران از پله برقی مترو اعلام شد

جزییات سقوط مسافران از پله برقی مترو اعلام شد