مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-28سياسي

برگزاری بخش معارفی معارف عمومی مسابقات قرآن در قم با 114 برگزیده


رییس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم گفت: بخش معارف عمومی مسابقات قرآن کریم شامل ترجمه سوره های «یس» و «الرحمن» در استان قم و با اهدای جایزه به 114 برگزیده برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قم رییس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم گفت: بخش معارف عمومی مسابقات قرآن کریم شامل ترجمه سوره های یس و الرحمن در استان قم و با اهدای جایزه به 114 برگزیده برگزار خواهد شد.

سید محمد صالح نژاد، 7 خرداد، با اشاره به آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش های آوایی، گروهی، معارف عمومی و تخصصی عنوان کرد: بخش آوایی انفرادی شامل رشته های حفظ (پنج، ده، بیست و 30 جزء)، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان است.

وی افزود: بخش گروهی نیز شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم بوده و بخش معارف قرآن کریم نیز به معارف نهج البلاغه و صحیفه سجادیه تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه بخش معارف عمومی مسابقات قرآن کریم شامل ترجمه سوره های یس و الرحمن ویژه استان قم برگزار می شود گفت: مهلت ثبت نام در این مسابقات تا پانزدهم خردادماه در نظر گرفته و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به درگاه quraniran.

ir مراجعه کنند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم با بیان اینکه آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر (ع) نیز برای راهنمایی علاقه مندان و شرکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بخش معارفی معارف عمومی مسابقات قرآن در قم با 114 برگزیده

برگزاری بخش معارفی معارف عمومی مسابقات قرآن در قم با 114 برگزیده