مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-06اقتصادي

طراحی شرکت های سهامی عام پروژه محور برای تامین مالی پروژه های نیمه تمام


یک کارشناس بازار سرمایه از طراحی شرکت های سهامی عام پروژه برای تأمین مالی پروژه های نیمه تمام عمرانی با نظارت سازمان بورس خبر داد.

- علی بیگ زاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد نقش بازار سرمایه در تأمین مالی اقتصاد گفت: در بازار سرمایه با ابزارهای متفاوت مانند عرضه اولیه شرکت ها و افزایش سرمایه شرکت ها، انتشار اوراق و همچنین طراحی شرکت های سهمی عام پروژه، می توان به تأمین مالی اقدام کرد.

کارشناس بازار سرمایه همچنین با بیان اینکه شرکت های تأمین سرمایه از طریق نرم افزارهای جدید و دانش بنیان اقدام به تأمین سرمایه می کنند، گفت: شرکت های سهامی عام پروژه در دست طراحی است که به عنوان یک ابزار برای جمع آوری منابع عمومی از جامعه و تزریق این منابع به تکمیل پروژه های نیمه تمام دولت، می توان استفاده کرد.

وی گفت: در این فرایند ارکان شرکت های سهامی عام پروژه تعریف می شود که متعهد پذیره نویسی و بازارگردان را می توانند شرکت های تأمین سرمایه برعهده بگیرند و این ارکان از طریق شرکت های تأمین سرمایه فراهم می شود.

مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن در مورد اینکه چگونه می توان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام منابعی از بازار سرمایه جمع آوری کرد، گفت: شرکت های سهامی عام پروژه باید با نظارت سازمان بورس تشکیل شوند که بتوانند منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی شرکت های سهامی عام پروژه محور برای تامین مالی پروژه های نیمه تمام

طراحی شرکت های سهامی عام پروژه محور برای تامین مالی پروژه های نیمه تمام