مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-14اقتصادي

وجود 25 نیروگاه برق در کرمان/ تلاش می کنیم خاموشی نداشته باشیم


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان با بیان اینکه به دنبال این هستیم که پیک بار تابستان امسال را با موفقیت بگذرانیم، گفت: تلاش می کنیم که تابستان امسال هیچ خانه ای دچار خاموشی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمان، با اشاره به وجود 25 نیروگاه کوچک و بزرگ در استان گفت: این نیروگاه ها در انواع مختلف با ظرفیت اسمی 4 هزار و 200 مگاوات از طریق 8 هزار و 900 کیلومتر خط و 143 ایستگاه پست انتقال و فوق توزیع و همچنین 55 هزار و 370 کیلومتر شبکه توزیع با حداکثر نیاز مصرف 3 هزار و 313 مگاوات تأمین می شود.

حمیدرضا حبیبی با اشاره به وضعیت تولید، انتقال و مصرف برق در استان اظهار داشت: به منظور رفاه مردم و تأمین برق پایدار و مناسب جهت همه بخش های تمهیداتی از سوی وزارت نیرو اتخاذ شده که در حال پیگیری و اجرا هستیم.

او اظهار داشت: 27 مشترک در بخش صنایع بزرگ استان وجود دارند که برنامه ها و سهمیه مدیریت بار آنها از سوی وزارت نیرو اعلام و ابلاغ شده است.

وی با بیان موضوع تلاش برای گذراندن موفقیت آمیز پیک بار تابستان امسال تصریح کرد: تلاش می کنیم که تابستان امسال هیچ خانه ای در سطح استان دچار خاموشی برق نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 25 نیروگاه برق در کرمان/ تلاش می کنیم خاموشی نداشته باشیم

وجود 25 نیروگاه برق در کرمان/ تلاش می کنیم خاموشی نداشته باشیم