مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-11سياسي

آغاز پویش بزرگ خون من در رگ های تو توسط دزفولی ها


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: پویش بزرگ خون من در رگ های تو از سوی اورژانس دزفول و با مشارکت سپید پوشان این مرکز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، رضا معمارزاده رییس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی اهدای خون، پویش بزرگ خون من در رگ های تو از سوی اورژانس دزفول و با مشارکت سپید پوشان این مرکز آغاز شد.

وی در ادامه بیان کرد: شهروندان دزفول به منظور مشارکت در کمپین خون من در رگ های تو می توانند با ورود به سامانه سازمان انتقال خون به آدرس nobatdehi.

ibto.

ir نوبت خود را ثبت و سپس اقدام به اهدای خون نمایند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول ضمن دعوت از تمامی شهروندان برای پیوستن به این پویش گفت: پویش خون من در رگ های تو به مدت 7 روز در دزفول اجرا می شود.

وی با اشاره به نقش خون های اهدایی در نجات جان بیماران تصریح کرد: در ماموریت های اورژانسی که مصدومان به دلایل متعددی دچار خونریزی شدید می شوند و یا در سوختگی ها، تالاسمی، انواع سرطان ها و در کم خونی های شدید، اهدای خون می تواند جان بسیاری از بیماران را نجات دهد.

معمارزاده با اشاره به ضرورت اهدای خون عنوان کرد: افراد جامعه این نکته را مد نظر داشته باشند که نیاز به خون سالم یک ضرورت دائمی است و محدود به یک زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش بزرگ خون من در رگ های تو توسط دزفولی ها

آغاز پویش بزرگ خون من در رگ های تو توسط دزفولی ها