مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-31سياسي

8 عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد


هشت عنوان کتاب دفاع مقدس امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی، نویسندگان، پژوهشگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج رونمایی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد هشت عنوان کتاب دفاع مقدس امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی، نویسندگان، پژوهشگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج رونمایی شد.

سردار حمید خرم دل ، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد روز دهم خرداد ماه 1402 در این مراسم گفت: با توجه به اینکه کنگره شهدای استان سال آینده برگزار می شود ضرورت دارد حماسه آفرینی های رزمندگان استان را برای مردم و کشور برجسته و تدوین کنیم.

وی افزود: ضرورت دارد آنچه که در طول دفاع مقدس اتفاق افتاده را ثبت و ضبط کنیم و این کار بسیار به جا، شایسته و ارزشمندی است که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صورت می گیرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه کسانی که دفاع مقدس را درک کرده اند و حماسه آفریدند باید این اتفاق بزرگ را رقم بزنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه تاریخمان را غربی ها نوشتند، تاریخ دفاع مقدس نیز ممکن است مورد دستبرد آنها قرار بگیرد و آنها تاریخ دفاع مقدس را بخواهند بنویسند و آنچه که می خواهند را به خورد جامعه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

8 عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد