مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-15سياسي

مردم قدر این خون ها و اشک ها را می دانند


نباید از این نکته کلیدی غفلت کرد که مسؤولان امر باید تمام و کمال مراقب حفظ اقتدار و تامین سلامت و حفاظت از جان مأموران و مدافعان امنیت باشند و اگر کمبود قانونی یا نقصی در این مسیر وجود دارد باید برطرف شود از جمله اصلاح و بهبود قانون استفاده از سلاح توسط .

- فارس پلاس؛ عباس شمسعلی در یادداشتی نوشت: شامگاه یکشنبه دیگر صدای موتور سیکلت پدر در بازگشت از محل کار در کوچه های روستای چلسرخ بخش صیدون باغملک نپیچید؛ صدایی که هر شب وقتی به پشت درِ خانه می رسید، اهل خانه از همسر و پنج فرزند 2 تا 18 ساله با شنیدنش خوشحال می شدند و به استقبال عزیزشان می رفتند.

عزیز این خانه بیست و چندسال از خدمتش در لباس حفاظت از امنیت کشور و جان و مال و ناموس مردم می گذشت و در طول این مدت حوادث و ماموریت های خطرناک زیادی را تجربه کرده بود، اما هیچ کس در آن خانه ساده اما صمیمی آن شب نمی توانست تصور و باور کند که این بار ماموریت پدر بی بازگشت بوده و حسرت دیدار و نوازش های محبت آمیز آن تکیه گاه مهربان در این دنیا به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است.

عصر یکشنبه گذشته بود که سروان محمد قنبری که منش و تلاشش در کمک به مردم و حل اختلاف ها در بین اهالی شهرش شناخته شده بود، حین ماموریتی که برای جلوگیری از آسیب به مردم در حاشیه یک جشن تولد پرحاشیه در حال انجام بود، قرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قدر این خون ها و اشک ها را می دانند

مردم قدر این خون ها و اشک ها را می دانند