مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-20اجتماعي

مهر امسال 3500 معلم وارد مدارس فارس می شوند


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: بیش از 3500 معلم در فرآیند استخدام های جدید، جذب آموزش و پرورش می شوند و از اول مهر امسال وارد مدارس می شوند.

- ایسنا/فارس معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: بیش از 3500 معلم در فرآیند استخدام های جدید، جذب آموزش و پرورش می شوند و از اول مهر امسال وارد مدارس می شوند.

  مجید زارعی سه شنبه 30 خرداد در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش شهرستان های فارس، گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاران به زودی اعلام و فرآیند مصاحبه از ششم تیرماه امسال آغاز خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: جذب نیروهای جدید منجر به تسهیل فرآیند نقل و انتقال فرهنگیان در استان خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه کار ساماندهی نیروی انسانی در فارس با رویکرد تکریم همکاران و محوریت خانواده انجام خواهد شد، گفت: در نقل و انتقالات درون استانی سیاست، حل مشکل فرهنگیان و رعایت حقوق دانش آموزان است؛ نباید کار به گونه ای باشد که کلاسی در ابتدای مهر بدون معلم بماند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس از ارائه مصوبه ای در خصوص تبدیل انتقال موقت به دائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر امسال 3500 معلم وارد مدارس فارس می شوند

مهر امسال 3500 معلم وارد مدارس فارس می شوند