مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-12اقتصادي

نیروگاه های حرارتی برای تامین برق پایدار تابستان آماده سازی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از برق حرارتی، عبدالرسول پیشاهنگ در جریان بازدید از نیروگاه شهیدسلیمی نکا، تأمین نیاز شبکه برق کشور در ایام پیک مصرف را امری حساس و ضروری خواند و بر جدیت بیشتر و تلاش جهادی همه کارکنان بخش تولید برای به حداکثر .

- مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی اعلام کرد نیروگاه های حرارتی برای تامین برق پایدار تابستان آماده سازی شدند عبدالرسول پیشاهنگ گفت: با انجام بی وقفه فعالیت های تعمیراتی در ماه های گذشته، تمامی واحد های نیروگاهی برای تامین انرژی پایدار شبکه سراسری در روز های اوج مصرف برق تابستان آماده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از برق حرارتی، عبدالرسول پیشاهنگ در جریان بازدید از نیروگاه شهیدسلیمی نکا، تأمین نیاز شبکه برق کشور در ایام پیک مصرف را امری حساس و ضروری خواند و بر جدیت بیشتر و تلاش جهادی همه کارکنان بخش تولید برای به حداکثر رساندن ظرفیت و حفظ آمادگی مستمر واحد های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی تأکید کرد.

وی همچنین از تأمین آب نیروگاه نکا به عنوان چالش های جدی این مجموعه یاد کرد و گفت: با توجه به کاهش سطح آب دریا برای سیستم خنک کاری و کمبود آب مصرفی واحد ها برای تولید بخار، لازم است که عملیات رفع نواقص فاز اول و به مدار آوردن ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه های حرارتی برای تامین برق پایدار تابستان آماده سازی شدند

نیروگاه های حرارتی برای تامین برق پایدار تابستان آماده سازی شدند