مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-07اقتصادي

حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در 315 نمایشگاه خارجی


صندوق نوآوری در راستای توسعه بازارهای صادراتی شرکت های دانش بنیان از حضور این شرکت ها در 260 نمایشگاه داخلی و 315 نمایشگاه خارجی به صورت بلاعوض حمایت می کند.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری در راستای توسعه بازارهای صادراتی شرکت های دانش بنیان از حضور این شرکت ها در 260 نمایشگاه داخلی و 315 نمایشگاه خارجی به صورت بلاعوض حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدصادق خیاطیان امروز در جریان بازدید از پاویون شرکت های دانش بنیان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بانک، بیمه و بورس) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نفوذ فناوری و نوآوری در فعالیت های مالی، یکی از مظاهر توانایی شرکت های دانش بنیان است، گفت: تاثیری که امروز محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان بر صنعت مالی کشور گذاشته اند، به حدی رسیده است که مردم به خوبی آن را لمس کرده اند.

برای نمونه فعالیت بانکداری الکترونیک و بیمه به کمک ابزار دانش بنیان اتفاقی است که توانسته فعالیت مردم در شبکه بانکی و بیمه ای کشور را تسهیل کند.

وی صنعت مالی را صنعتی بسیار بزرگ و شناخته شده در دنیا توصیف کرد و افزود: امروز نفوذ فناوری در این صنعت سبب کاهش هزینه ها، افزایش دقت و در یک کلام باعث افزایش بسیار بالای بهره وری شده و از سوی دیگر شفافیت بالایی که نفوذ فناوری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در 315 نمایشگاه خارجی

حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در 315 نمایشگاه خارجی