مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-10سياسي

جمعه بازار اهواز جابه جا شد/ بازار صدف ساماندهی می شود


مدیرعامل سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز از جابه جایی و سامان دهی جمعه بازار شهر اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز از جابه جایی و سامان دهی جمعه بازار شهر اهواز خبر داد.

میثم ایل اسکندری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازار جمعه اهواز از سال 1385 تاکنون در بلوار مهدیس از نبش اتوبان آیت الله بهبهانی تا میدان شهید اسکندری در ورودی مهدیس، فعال بوده است اما موجب ایجاد مشکلات ترافیکی در محور اهواز - کوت عبدالله و مانعی برای تردد شهروندان به ورودی شهر اهواز از سمت جنوب می شد.

وی افزود: به این دلیل، از سال 1388 تا 1390 نیز فضایی در مجاورت میدان شهید اسکندری در انتهای ضلع شرقی بهشت آباد زیرسازی و فنس سازی و برای جابه جایی دست فروشان بازار جمعه اهواز در نظر گرفته شده بود اما به حال خود رها شد و از آن استقبال نشد.

مدیرعامل سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز بیان کرد: جمعه بازار اهواز بزرگترین تجمع دست فروشان خوزستان را دارد و حدود یک هزار و 900 دست فروش در این بازار فعالیت می کنند و سامان دهی این بازار ضروری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه بازار اهواز جابه جا شد/ بازار صدف ساماندهی می شود

جمعه بازار اهواز جابه جا شد/ بازار صدف ساماندهی می شود