مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-16سياسي

ورود دادگستری به مشکلات محیط زیست و اسنادمالکیت زمین ها در عسلویه


امام جمعه عسلویه از ورود دادگستری به مسئله اسناد مالکیت زمین ها، کمبودهای مراکز درمانی، مشکلات محیط زیست و حق آلایندگی و موضوع اشتغال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه عسلویه با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: این ازدواج بسیار در سادگی و بی آلایشی انجام شد و برخلاف عروسی های امروز به دور از چشم و هم چشمی و بدون رقابت کم خرج و ساده بود.

وی با اشاره به اینکه ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به دور از هر گناه بود اضافه کرد: می بینیم امروز می گویند اگر فلان چیز در عروسی نباشد، ما نمی آییم شیعه امیرالمومنین و فاطمه زهرا نباید بنای خانواده خود را با گناه شروع کند، اینها درد است.

امام جمعه عسلویه سالروز شهادت شهید دکتر چمران را گرامی داشت و افزود: این شهید ویژگی های عجیبی داشت؛ ایمان و اعتقاد قلبی این مرد بزرگ به خدا قیامت پیغمبر بسیار زیاد بود.

اخلاص شهید مثال زدنی بود و اهل عرفان بود.

وی با اشاره به سفر خود به مرکز استان و دیدار با رییس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: رییس کل دادگستری استان بوشهر در این دیدار گزارشی از اقدامات خود در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان ارائه داد و گفتند که خودشان از نزدیک به شهرستان سفر کرده و مشکلات را از نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری به مشکلات محیط زیست و اسنادمالکیت زمین ها در عسلویه

ورود دادگستری به مشکلات محیط زیست و اسنادمالکیت زمین ها در عسلویه