مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 03:002023-06-19سياسي

آموزش های قرآنی به 14 هزار نونهال قمی ارائه می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه 180 موسسه قرآنی در استان قم فعالیت دارند، گفت: این موسسات در استان قم رسالت آموزش به 14هزار نونهال 4 الی 6 سال را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، اقدامات، فعالیت ها و برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی استان قم را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه 180 موسسه قرآنی در استان قم فعالیت دارند، مطرح کرد: این موسسات در استان قم رسالت آموزش به 14هزار نونهال 4 الی 6 سال را بر عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه سازمان در تربیت مربی و کادر قرآنی نیز ورود پیدا کرده است، عنوان کرد: با تلاش های انجام شده توانستیم با شرکت 623 نفر در آزمون حافظان قرآن کریم رتبه نخست حفظ در کشور را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه از تمام جمعیت دانش آموزان استان قم 5 درصد را انتخاب کرده ایم، خاطرنشان کرد: این افراد جزو دانش آموزان کنشگر پیشران هستند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت نوجوان ها به سراغ نوجوان ها برویم.

شعبان زاده با بیان اینکه در نظرداریم مجتمع نور را به سازمان تبلیغات کودک و نوجوان تبدیل کنیم، تصریح کرد: همچنین تلاش داریم مجتمع فاطمه الزهرا(س) را نیز به سازمان تبلیغات خانواده تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های قرآنی به 14 هزار نونهال قمی ارائه می شود

آموزش های قرآنی به 14 هزار نونهال قمی ارائه می شود