مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 07:222023-05-31اقتصادي

وعده بازبازگشایی کارخانه آزمایش در اولین سالگرد افتتاح!+فیلم


در حالی که در یکسالگی بازگشایی کارخانه آزمایش قرار داریم و اگر آزمایش نیز همان مسیر کارخانه ارج را پیموده بود اکنون باید در یک جشن ملی، قراردادهای توسعه فاز چهارم کارخانه بسته می شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سوم خرداد سال گذشته بود که مطابق وعده مالکان کارخانه آزمایش و بر اساس آنچه در سامانه ناشران بورس کشور، کدال، منتشر شده بود، انتظار افتتاح کارخانه آزمایش پس از بیش از 15 سال خاموشی می رفت.

اما این بازگشایی به دلایلی که عمده آن انجام تشریفات مراسم بود، به تعویق افتاد و 28 خرداد درهای کارخانه طی مراسمی که غیبت مدیران ارشد استان در آن کاملا هویدا بود باز شد.

  تاریخ های اعلامی برای افتتاح فاز یک کارخانه آزمایش افتتاح ناامید کننده ای که نشان داد تنها نصف یک سوله کوچک از وسعت 30 هکتاری کارخانه با چند دستگاه ساده، سنتی و البته قدیمی برای مونتاژ سطحی محصولات اختصاص یافته و تحت عنوان فاز نخست کارخانه با اشتغال کمتر از سی نفر آغاز به کار کرده است.

 مدیران استان که یک ماه پیش از آن در 28 اردیبهشت به بازدید کارخانه رفته بودند، به خوبی از آنچه در حال رخ دادن است آگاه بودند و با دستور استاندار در مراسم بازگشایی حضور نیافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده بازبازگشایی کارخانه آزمایش در اولین سالگرد افتتاح!+فیلم

وعده بازبازگشایی کارخانه آزمایش در اولین سالگرد افتتاح!+فیلم