مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:302023-05-28سياسي

ادعای ترسناک یک استاد دانشگاه: موجودات فرازمینی در زمین حضور دارند!


سوالی که مطرح است این است که اگر فناوری موجودات فرازمینی وجود داشته باشد، چه برنامه هایی برای شناسایی دقیق تر این موجودات پیش روست و در آینده، - نولان حالا به این نکته اشاره کرده که مردم همچنان سیگنال WOW! را دریافت می کنند که سیگنالی است که به طور منظم ساطع شده و به نوعی، ارتباط فرازمینی در نظر گرفته می شود.

فرد مصاحبه کننده با نولان یادآوری کرد که این جمله فوق العاده ای بوده که شاید باور کردن آن برای مخاطبان سخت باشد و هنگامی که از نولان درباره احتمال اینکه فرازمینی ها تا پیش از این به زمین آمده باشند سوال کرد، نولان بدون لحظه ای درنگ گفت: 100%   او با اشاره به افزایش توجه دولت به موضوع بشقاب پرنده ها، به تاسیس دفتر حل و فصل ناهنجاری دامنه ای برای بررسی مشاهدات پدیده های هوایی ناشناس (UAP) در آمریکا اشاره کرد و گفت که یکی از اهداف این گروه این بوده که یک دفتر افشاگری برای کسانی که برای مهندسی معکوس اشیای بیگانه کار کرده اند ایجاد شود تا بتوانند با اعضای کنگره صحبت کنند.

  نولان همچنین اعلام کرد که باور دارد که هوش فرازمینی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و هوش مصنوعی، بشریت را زیرنظر دارد و تاکید کرد که برخی اشیا بارها توسط چندین سنسور از جمله رادارها و دوربین های مادون قرمز رویت شده اند که در ارتفاع 15 متری بالای سطح آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ترسناک یک استاد دانشگاه: موجودات فرازمینی در زمین حضور دارند!

ادعای ترسناک یک استاد دانشگاه: موجودات فرازمینی در زمین حضور دارند!