مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-03اجتماعي

گزارشی از آخرین وضعیت پیست اسکی سهند


اصحاب رسانه آذربایجان شرقی از آخرین وضعیت پیست اسکی سهند بازدید کرده و پای صحبت های مسئولان مربوطه نشستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اصحاب رسانه آذربایجان شرقی از آخرین وضعیت پیست اسکی سهند بازدید کرده و پای صحبت های مسئولان مربوطه نشستند.

پیست اسکی سهند در جنوب شرقی تبریز قرار گرفته و به عبارتی از پلیس راه تبریز - تهران 27 کیلومتر و حدوداً 40 دقیقه از شهر تبریز فاصله دارد.

این منطقه در زمستان علاقه مندان به ورزش مفرح اسکی را به خود جذب می کند و افرادی هم که اسکی آموزش ندیده اند با تیوب های بزرگ برای خود شادی می آفرینند.

عمق برف های پودری این پیست گاهی به چهار متر می رسد اما با این حال، این پیست بهمن گیر نیست و فضای مناسبی برای انجام ورزش های زمستانی دارد.

علاقمندان می توانند در شش ماه از سال برف های این پیست را مشاهده کنند و تا آخر اردیبهشت برف، قامت سفید خود را بر روی این پیست پهن کرده است.

پیست اسکی سهند طی چند سال اخیر با مشکلاتی مواجه شده و دور شدن این پیست از شرایط مناسب خود باعث شده است که اسکی بازان استان برای انجام تمرینات شان راهی پیست های اطراف تهران و حتی خارج از کشور شوند.

محمدحسین فوته بافان، رییس هیات اسکی آذربایجان شرقی در بازدید اصحاب رسانه از پیست اسکی سهند، اظهار کرد: مشتاقانه منتظر حضور سرمایه گذاران بخش خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از آخرین وضعیت پیست اسکی سهند

گزارشی از آخرین وضعیت پیست اسکی سهند