مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-03سياسي

رمز موفقیت امام خمینی (ره) برخورداری از دانش و بینش عمیق بود


رمز موفقیت امام خمینی در ایران و جهان اسلام برخورداری از دانشی سرشار و بینشی عمیق بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز شنبه در مراسم سالگرد رحلت جانکاه امام خمینی (ره) در بیمارستان الزهرا (س) رشت با اشاره به ضرورت تبیین شخصیت بزرگ امام (ره) و تأثیر کار عظیم ایشان برای بشریت و جوامع اسلامی اظهار کرد: کاری که امام (ره) انجام دادند بعد از انبیا و اهل بیت عصمت و طهارت در تاریخ بشر بی نظیر بوده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، عارف، آگاه و دارای روحی متعالی و نفسی اجتناب پذیر از آلودگی ها بودند، افزود: ایشان دارای دانشی سرشار و بینشی عمیق بودند که از عوامل موفقیت و رمز ماندگاری در ایران و جهان اسلام به شمار می رود.

امام جمعه رشت برخورداری از دانشی سرشار و بینشی عمیق را رمز ماندگاری آثار انسان ها دانست و اظهار کرد: پس از گذشت هزار سال، هنوز اثر ابن سینا در بسیاری از مراکز علمی و فلسفی دنیا قابل توجه است زیرا وی از دانشی سرشار و بینشی عمیق برخوردار بود.

وی با بیان اینکه امام (ره) در فقه، فقیهی تمام عیار بودند، اظهار کرد: یکی از عللی که امام (ره) را به ترکیه و نجف فرستادند این بود که ایشان را تحقیر کنند اما اولین کسی که بدو ورود امام به نجف به استقبال ایشان آمد، آیت الله العظمی سید محسن حکیم زعیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت امام خمینی (ره) برخورداری از دانش و بینش عمیق بود

رمز موفقیت امام خمینی (ره) برخورداری از دانش و بینش عمیق بود