مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-09سياسي

سردارکوشکی:موزه دفاع مقدس فارس پذیرای عزاداران حسینی خواهد بود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت:موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای کوچک از حماسه سازی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در ایام سال میزبان دانش آموزان و دانشجویان زیادی است.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت:موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای کوچک از حماسه سازی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در ایام سال میزبان دانش آموزان و دانشجویان زیادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سعید کوشکی جهرمیکه در نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس سخن می گفت بیان کرد: ماه محرم در پیش است و همانند هرسال موزه دفاع مقدس پذیرای عزاداران حسینی خواهد بود، زیرا دفاع مقدس ما برگرفته از حماسه عاشورای حسینی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: حضور پیشکسوتان در چنین محافلی بهترین فرصت برای تبیین حقایق دفاع مقدس و الگوسازی برای نسلی است که این حماسه را ندیده اند یا کم کم فراموش کرده اند.

سردار کوشکی افزود: موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای کوچک از حماسه سازی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در ایام سال میزبان دانش آموزان و دانشجویان زیادی است تا نسل جدید به درکی از حال و هوای رزمندگان ما و عظمت این حماسه دست بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردارکوشکی:موزه دفاع مقدس فارس پذیرای عزاداران حسینی خواهد بود

سردارکوشکی:موزه دفاع مقدس فارس پذیرای عزاداران حسینی خواهد بود