مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-01سياسي

امروز اقتضای تبلیغ دین استفاده از ابزار رسانه است


امروزه برای حوزویان اقتضای تبلیغ دین استفاده از ابزار رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین پیمان علی نژاد مدیر شبکه الاهواز در همایش هوش مصنوعی و رسانه تمدن ساز که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) که فرمودند رحم الله عبدا احیا امرنا ، افزود: آن حضرت در توضیح این مسئله، احیای امر اهل بیت(ع) را تبلیغ دین برشمردند و امروزه برای حوزویان اقتضای تبلیغ دین استفاده از ابزار رسانه است.

وی در خصوص معرفی شبکه الاهواز گفت: این شبکه در سال 1392 به همت آیت الله موسوی جزایری آغاز به کار کرد در حالی که تهدیدمحور بود یعنی در برابر تهدید دشمنانی مانند وهابیت و تجزیه طلبان شروع به یک دفاع مقدس کرد.

امروز بحمدالله به عنوان یکی از شبکه های موفق جبهه مقاومت است که مفتخر به حمایت از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی نیز هستیم.

مدیر شبکه الاهواز افزود: در طول سال های بعد به این نتیجه رسیدیم که باید به عرصه فضای مجازی هم ورود بیشتری داشته باشیم و امروزه هم باید به موضوع هوش مصنوعی بپردازیم.

وی با بیان اینکه ذهنیت امروز از فضای مجازی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها هستند، اما چیزی که در آینده مطرح خواهد بود هوش مصنوعی است، اضافه کرد: امروز تکلیف ما همان فرمایش حکیمانه رهبر انقلاب است که ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز اقتضای تبلیغ دین استفاده از ابزار رسانه است

امروز اقتضای تبلیغ دین استفاده از ابزار رسانه است