مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-16سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ایئمه جمعه شهرستان های اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته به وقوع حادثه سیل در شهرستان گرمی اشاره کرده و درگذشت تعدادی از اهالی استان را تسلیت گفتند و در کنار آن به مطالبات مردم در خصوص مشکلات شهرستانی و همچنین مطالبه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ازدواج آسان پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته (26 خردادماه 1402) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

کمیت و کیفیت نان در شهرستان پارس آباد افزایش یابد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسن باقری، امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره ) پارس آباد برگزار شد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و عرض تسلیت به خانواده مفقود شدگان در اثر سیل در شهرستان گرمی  اظهار کرد: کمیت و کیفیت نان در شهرستان پارس آباد پایین است و این در حالیست که بالا بودن کیفیت نان یکی از مطالبات مردم به شمار می رود.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد بیان کرد: بی کیفیتی نان صدای مردم و شهرستان را درآورده است و از بی توجهی مسئولان و متولیان امر بر کیفیت بد آرد و نان گلایه دارند.

وی گفت: مسئولان پیگیری کنند چنانچه آرد نانوایی های شهرستان مشکل دارد از ورود آرد بی کیفیت جلوگیری کنند و اگر مشکل پخت نان است آن را حل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟