مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:452023-05-31سياسي

190 مورد از احکام قانون هوای پاک اجرا نمی شود


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: 190 مورد از احکام قانون هوای پاک یا به کلی اجرا نشده یا در حد 10 تا 15 درصد اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا عباسی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از محیط زیست شهرستان فردیس که به مناسبت روز محیط بان به همراه فرماندار فردیس و فرمانده سپاه فردیس برگزار شد، اظهار کرد: در رابطه با اهمیت محیط زیست برای نظام اسلامی همین نکته کافی است که یکی از اصول قانون اساسی کشور به موضوع محیط زیست اختصاص دارد لذا در جهت اجرای اصول قانون اساسی باید به مسئله استمرار و پایداری محیط زیست توجه جدی داشته باشیم و مجموعه کارکنان محیط زیست هم باید فارغ از حواشی به وظایف خود عمل کنند.

بعضی ها به حالت کنایه می گویند محیط زیست تبدیل به محیط ایست شده است، در صورتیکه محیط زیست وظایف حاکمیتی دارد و در صورت عدم انجام وظیفه اش باید مورد سوال قرار بگیرد که چرا محیط زیست وظیفه خود را انجام نداده است، نه به علت انجام وظیفه مورد بازخواست قرار بگیرد.

وی افزود: از طرفی محیط زیست هم از سختگیری بیش از حد اجتناب کند، و در جاهایی که امکان دارد بستر را فراهم کند و مساعدت و همکاری کند تا کارهای تولیدی و خدماتی توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

190 مورد از احکام قانون هوای پاک اجرا نمی شود

190 مورد از احکام قانون هوای پاک اجرا نمی شود