مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-08سياسي

جهاد کشاورزی با نگاه علمی و جهادی در خودکفایی پیشگام باشد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهاد کشاورزی با نگاه علمی و جهادی در خودکفایی پیشگام باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح پنج شنبه در دیدار با مدیران جهاد کشاورزی و اعضای تشکل های کشاورزی استان اظهار داشت: ما در رقابت جهانی با دنیا قرار داریم و باید جایگاه خودمان را به جهانیان ثابت کنیم، رتبه خودمان را ثابت کنیم و در تمام عرصه ها موقعیت ها را بشناسیم و از آن خوب استفاده کنیم تا متضرر نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ما با کلمه ما می توانیم به خوبی توانستیم در تمام فعالیت ها و عرصه ها در جایگاه های بالا و رتبه های برتر دنیا قرار بگیریم و این به برکت نظام اسلامی است و انقلاب اسلامی خودباوری را در بین مردم نهادینه کرد.

وی ادامه داد: ما در بخش کشاورزی باید راه و هدف را بشناسیم و بتوانیم مطلوب قدم برداریم تا در سطح ملی و جهانی به رتبه های بالا برسیم.

امام جمعه اراک اضافه کرد: از نظر آب و هوا تمام شهرهای استان شرایطی خاص خود را دارند و برای کشاورزی مطلوب در هر نقطه استان باید برنامه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به هدر رفت آب در بخش کشاورزی بیان کرد: در مصرف آب کشاورزی باید نهایت دقت صورت گیرد و جهاد کشاورزی باید با کمک کشاورزان از روش های نوین جهت آبیاری استفاده کنند و جهاد کشاورزی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی با نگاه علمی و جهادی در خودکفایی پیشگام باشد

جهاد کشاورزی با نگاه علمی و جهادی در خودکفایی پیشگام باشد