مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:322023-05-31ورزشي

برگزاری جشن صعود تیم بسکتبال اسلامشهر به لیگ برتر


جشن صعود تیم بسکتبال طبیعت به لیگ برتر کشور در اسلامشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با شب میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) جشن صعود تیم بسکتبال طبیعت با حضور جمعی از مسئولین در سالن ورزشی آپرین اسلامشهر برگزار شد.

در این مراسم که بازیکنان و اعضای کادر فنی و مربیان تیم و علاقمندان به ورزش مفرح بسکتبال حضور داشتند، کاپ قهرمانی این تیم در لیگ دسته یک کشور بر فراز دستان بلندقامتان جامعه ورزش اسلامشهر، به اهتزاز درآمد و ورزشکاران تیم، این پیروزی و موفقیت بزرگ را جشن گرفتند.

تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر که با حمایت مالی مجموعه تولید لبنیات میهن و شرکت طبیعت در مسابقات لیگ دسته یک کشور شرکت کرده بود، با اقتدار توانست از مجموع 26 بازی این دوره از رقابتها، 24 برد را بدست آورد و با کسب عنوان قهرمانی مجوز صعود به لیگ برتر کشور را بدست آورد.

مهدی نوروزی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی میهن در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران دیار قهرمانان و مدال آوران ورزشی و شهر قاریان و حافظان قرآنی به علت نبود امکانات مجبور به حضور در تیم های دیگر شهرهای کشور می شوند که در صورت ایجاد زیرساختهای لازم می توان علاوه بر میزبانی از رقابتهای کشوری، زمینه رشد و پیشرفت ورزشکاران این منطقه را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن صعود تیم بسکتبال اسلامشهر به لیگ برتر

برگزاری جشن صعود تیم بسکتبال اسلامشهر به لیگ برتر