مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-11سياسي

چرا معاونت های البرز با سرپرست اداره می شوند؟!


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی معاونت ها در استان البرز بیش از 4 ماه است که با سرپرست اداره می شوند، از این رو نیاز داریم وزیر کشور توجه ویژه ای به امر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (یکشنبه 21 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: به برخی افراد که سالیان سال در این کشور مسؤول بوده اند، توصیه دارم که ابتدا ایمانشان را تقویت کنند و اگر صداقت دارند، امروز که فراغت پیدا کرده اند و به سخنرانی های یک طرفه مشغول هستند، امکانات کشور را شناسایی و سپس اظهارنظر کنند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس یازدهم از خدمات جهادی دولت مردمی تشکر کرد و در تذکری به وزیر کشور، افزود: براساس ماده 94 قانون مدیریت خدمات کشوری، هر سازمانی حداکثر تا 4 ماه می تواند با سرپرست اداره شود.

وی افزود: در استان البرز برخی معاونت های استانداری و ادارات کل استان بیش از 4 ماه است که با سرپرست اداره می شوند و بسیاری از کارها در استان معطل مانده یا تعطیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در این خصوص از وزیر کشور تقاضا داریم هر چه سریعتر استان البرز را از این بلاتکلیفی نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا معاونت های البرز با سرپرست اداره می شوند؟!

چرا معاونت های البرز با سرپرست اداره می شوند؟!