مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-12فناوري

با اپلیکیشن فیتساز آشنا شوید


با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین تغذیه و ورزش، و با به کارگیری فناوری های روز مثل هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات، در حوزه سلامت متناسب با شرایط شما، 236 میلیون حالت مختلف برنامه تغذیه و ورزشی تولید می کند.

کارشناسان و متخصصین مجموعه فیتساز توانسته اند تمامی نیازهای کاربران اعم از رژیم غذایی، برنامه ورزشی و کالری شماری را در یک اپلیکیشن گردآوری کنند، تا تنها با نصب یک اپلیکیشن به راحتی بتوانید به برنامه ورزشی و غذایی شخصی سازی شده خود، دسترسی پیدا کنید.

مطالعات نشان می دهند که کاهش سطح فعالیت بدنی، اضافه وزن و چاقی منجر به بروز بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت، پرفشاری خون و بیماری های قلبی و عروقی می شود.

بنابراین اهمیت پیروی از یک الگوی غذایی سالم و افزایش سطح فعالیت بدنی بیش از پیش مشخص می شود.

مجموعه فیتساز با هدف بهبود سطح سلامت جامعه اقدام به تولید اپلیکیشن تخصصی در حوزه تغذیه و ورزش کرده است تا بتواند به بخشی از نیازهای جامعه پاسخ بدهد.

  چرا باید فیتساز را انتخاب کنم؟ بر خلاف دیگر اپلیکیشن ها که برنامه های ورزشی و تغذیه ای آن ها مستقیما توسط نیروی انسانی طراحی و نوشته می شود، فیتساز برای طراحی برنامه شخصی سازی شده شما، تماما از هوش مصنوعی استفاده می کند، که احتمال هرگونه خطایی انسانی را به حداقل ممکن می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اپلیکیشن فیتساز آشنا شوید

با اپلیکیشن فیتساز آشنا شوید