مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-16سياسي

وعده مسئولان مبنی بر امهال تسهیلات کشاورزان محقق نشد


وعده مسئولان مبنی بر امهال تسهیلات کشاورزان به خاطر مشکلات سال زراعی قبل هنوز عملیاتی نشده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی در خطبه های نمازجمعه بندر دیر با تسلیت شهادت امام جواد (ع)، اظهار داشت: افزایش تقوا راه مقابله با همه هجمه های مادی و مجازی به معنویت وجودی ما است.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به ایام تابستان، افزود: مردم و خیرین برای غنی سازی اوقات فراغت نسل نوجوان پای کار بیایند و برای تقویت معنویت در وجود فرزندانشان برنامه ریزی و آنها را به سمت مساجد و فراگیری قرآن و شرکت در دیگر کلاس های اوقات فراغت تشویق کنند.

وی با بیان اینکه پیشرفت های شگرفی در صنعت هسته ای کشور ایجاد شده است، گفت: صنعت هسته ای کلید پیشرفت ایران اسلامی است و در تمامی امور زیست انسانی و بهره وری از مواهب الهی و طبیعی تأثیرگذار است.

خطیب جمعه دیر با اشاره به نقش صنعت هسته ای در پیشرفت علمی کشور، افزود: با وجود بی اعتقادی برخی غرب زده ها به نیروهای جوان کشور در گذشته، امروز به همت جوانان همین مرز و بوم شاهد بومی سازی صنعت هسته ای ایران اسلامی هستیم.

وی با تقدیر از تلاش های دستگاه دیپلماسی برای ایجاد روابط نظام اسلامی با کشورهای جهان، عنوان کرد: اکثر کشورهایی که ایران با آنها ارتباط برقرار کرده است، نقطه اشتراک شان با کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده مسئولان مبنی بر امهال تسهیلات کشاورزان محقق نشد

وعده مسئولان مبنی بر امهال تسهیلات کشاورزان محقق نشد