مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-21اقتصادي

تکمیل مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اردبیل جزو اولویت های اصلی است


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: تکمیل مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اردبیل جزو اولویت های اصلی است و برنامه ریزی های لازم برای تکمیل آن انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهران اوچی بعدازظهر امروز در پنجاه و دومین همایش پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی که در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اردبیل جزو اولویت های اصلی است و در سال مهار تورم و رشد تولید جهاددانشگاهی به عنوان یک واحد علمی در زیست بوم علمی استان می تواند در افزایش و رشد تولید در کنار کارگاه های تولیدی قرار گیرد و مؤثر باشد.

  وی افزود: استان اردبیل دارای ظرفیت های مثال زدنی است و موقعیت استراتژیک خاصی دارد و در اجرای طرح های ملی جهاد دانشگاهی با اجرای مناسب و به موقع این طرح ها سعی کردیم واحد نمونه در سطح کشور باشیم که در این مسیر همه همکاران واحد استان تلاش شبانه روزی داشته اند.

  رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل ظرفیت های بخش گردشگری و کشاورزی استان اردبیل را باعث وجود تنوع منحصر به فرد پوشش گیاهی خاص و عالی در استان اردبیل بیان کرد و گفت: استان اردبیل برای تولید محصولات کشاورزی موقعیت مهمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اردبیل جزو اولویت های اصلی است

تکمیل مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اردبیل جزو اولویت های اصلی است