مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:402023-05-28سياسي

خبرگزاری فارس پرچمدار حرکت رسانه ای جریان انقلاب است


مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: خبرگزاری فارس پرچمدار حرکت رسانه ای جریان انقلاب در کشور است و هجمه های زیادی که علیه آن مشاهده می شود نشان از انتخاب مسیر درست این خبرگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید هادی انوری مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان عصر روز شنبه در سلسله نشست های نسل علم و عمل با موضوع عملیات روانی دشمن بر مسائل روز که با حضور مدیرعامل خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: خبرگزاری فارس پرچمدار حرکت رسانه ای جریان انقلاب در کشور است و هجمه های زیادی که علیه آن مشاهده می شود نشان از انتخاب مسیر درست این خبرگزاری است.

وی افزود: ارتباط بسیج دانشجویی با خبرگزاری فارس اصفهان یک ارتباط کاملا خوب و صمیمی و فراتر از مباحث دیپلماتیک و تعارفات بوده و همچنان آماده تداوم این همکاری هستیم.

انوری تصریح کرد: این آمادگی را داریم که در مجموعه اقدامات مشترک به خبرگزاری فارس کمک کنیم و از ظرفیت دانشجویانی که در زمینه خبر و اطلاع رسانی به صورت تخصصی فعالیت می کنند بهره گیری مفیدی داشته باشیم.

مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از این ارتباطات می توانیم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در استان اصفهان کارهای خوبی را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس پرچمدار حرکت رسانه ای جریان انقلاب است

خبرگزاری فارس پرچمدار حرکت رسانه ای جریان انقلاب است