مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-15سياسي

خدمت در قم توفیق بزرگی است


فرمانده جدید انتظامی استان قم، خدمت در شهر مقدس قم را توفیق بزرگی برشمرد و ابراز داشت: امید است با همراهی مجموعه استان بتوان امنیت پایدار را برای شهروندان دنبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: خوشحالم که این توفیق نصیب من شد تا بار دیگر در استان قم که جایگاه ویژه ای در بین استان های کشور دارد خدمت کنم.

فرمانده جدید استان قم بیان داشت: ما در نیروی انتظامی به عنوان سرباز ولایت و جمهوری اسلامی در هر کجا که نیاز باشد آماده خدمت هستیم و چندین بار آمادگی خدمت در این استان را اعلام کرده ام.

سردار میرحیدری ادامه داد: در دوره مسئولیت سردار میرفیضی خدمات خوبی صورت گرفت و امیدواریم در دوره جدید نیز بتوانیم با همراهی دستگاه های متولی امنیت در استان مسیر گذشته را دنبال کنیم.

وی ابراز داشت: ظرفیت خوبی در مجموعه نیروی انتظامی استان قم وجود دارد و با شناختی که از این استان داریم تمام تلاش خود را در جهت تأمین امنیت و آسایش شهروندان به کار خواهیم گرفت.

فرمانده جدید انتظامی استان قم از اعتماد سردار رادان برای تصدی مسئولیت فرمانده انتظامی استان قم تشکر کرد و گفت: تعامل با مجموعه استان و دستگاه های مختلف و همچنین ارتقا جایگاه نیروی انتظامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت در قم توفیق بزرگی است

خدمت در قم توفیق بزرگی است