مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-08سياسي

رونمایی از تراکتور شالیزار با حضور رییس جمهور


با حضور رییس جمهور از تراکتور شالیزار طراحی و تولید شده توسط واحد تحقیق و توسعه تراکتورسازی ایران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در سفر رییس جمهور به همراه هیئت دولت به آذربایجان شرقی، تراکتور شالیزار طراحی شده  که دارای ویژگی هایی همچون تکنولوژی هم سطح با تراکتورهای روز دنیا، چند منظوره بودن، 45 اسب بخار توان، وزن سبک و ایده آل برای کار در مزارع شالی با حجم آب بالا، واترپروف و ضد آب بودن و شاسی با ارتفاع بالا از سطح زمین برعکس سایر تراکتورها است.

رو نمایی شد.

ایران در جمع تولیدکنندگان تراکتور شالیزار مدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: به همت گروه تراکتورسازی، ایران در کنار معدود کشورهایی همچون آمریکا، ژاپن، کره و هند به عنوان دارنده تکنولوژی تراکتور شالیزار قرار گرفت.

مصطفی وحیدزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تراکتور شالیزار تنها تراکتوری بود که جای خالی آن در سبد تولیدات تراکتورسازی و کشور احساس می شد که با همت محققان تراکتورسازی ایران طراحی شده و بزودی با تولید انبوه در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه نیاز شالی کاران کشور به این نوع تراکتور صرفا از محل واردات تامین می شد، گفت: با داخلی سازی تولید تراکتور شالیزار نه تنها سالانه از خروج 15 میلیون دلار ارز از کشور ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تراکتور شالیزار با حضور رییس جمهور

رونمایی از تراکتور شالیزار با حضور رییس جمهور