مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-01فرهنگي

جشنواره بزرگ استعدادیابی اوج صدا در شیراز برگزار می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد گفت: با توجه به ضرورت استعدادیابی و تربیت جوانان مستعد در حوزه گویندگی، قصه گویی، پادکست و اجراهای صحنه ای بر آن شدیم تا رویدادی را برگزار کنیم تا بتوانیم با خروجی گرفتن از این رویداد بخش عمده ای از نیاز های .

- سید رسول موسوی نژادیان در گفتگو با خبرنگار فارس از شیراز در خصوص جشنواره اوج صدا با بیان این مطلب تشریح کرد: بر همین اساس با همکاری یکی از موسسات خوشنام استان فارس اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان جشنواره اوج صدا کردیم که با برنامه ریزی خوبی که انجام شد مورد استقبال دستگاه های مختلفی شد که هم می توانند به عنوان حامی و هم بهره بردار نهایی در برگزاری رویداد با ما همکاری کنند.

وی به عوامل اجرایی این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: ابتدای کار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیمای استان فارس همکاری خوبی کردند و با جلساتی که برگزار شد هر یک از این سازمان ها بخشی از این رویداد را برعهده گرفتند و نتیجه این شد که ما در فاصله حدود یک ماه موفق به جذب بیش از 300 اثر از جوانان و نوجوانان استان در حوزه های مختلف شدیم .

موسوی نژادیان ضمن بیان ضرورت اجرای جشنواره اوج صدا اظهار داشت: اجرای این جشنواره به تامین نیاز و ظرفیت های استان در بخش های گویندگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بزرگ استعدادیابی اوج صدا در شیراز برگزار می شود

جشنواره بزرگ استعدادیابی اوج صدا در شیراز برگزار می شود