مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:402023-05-29حوادث

از کشف کالای قاچاق تا توقیف 4 دستگاه اتوبوس


در استان های مختلف کشور در شبانه روز گذشته وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف کالای قاچاق تا توقیف 4 دستگاه اتوبوس که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی 24 ساعت گذشته در استان های مختلف کشور حوادث و جرایمی رخ داده است.

هر روز هم تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیس گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود که برخی از این جرایم به شرح ذیل است.

کشف میلیاردی واکسن های دامی قاچاق در البرز رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از کشف 894 دوز واکسن دامی خارجی قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسنعلی پارسا فر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین گشت زنی در جاده ماهدشت- اشتهارد به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اضافه کرد: بررسی های اولیه مشخص شد که خودرو مورد نظر تعداد قابل توجهی واکسن دامی گران قیمت و فاقد مدارک است که با هماهنگی مقام قضایی خودرو مورد نظر برای بررسی های بیشتر به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی تکمیلی و دقیق از این خودرو 894 دوز واکسن دامی خارجی قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف کالای قاچاق تا توقیف 4 دستگاه اتوبوس

از کشف کالای قاچاق تا توقیف 4 دستگاه اتوبوس