مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-30اقتصادي

پایان عملیات حفاری و تحکیم موقت تونل هدایت آبهای سطحی سرشاخه اکباتان


مدیرعامل شرکت خاکریزآب، از اتمام عملیات حفاری و تحکیم موقت بخش تونلی پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی سرشاخه اکباتان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید مهدی پورهاشمی با بیان اینکه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی سرشاخه اکباتان در بخش لوله گذاری به مرز 100 درصد و در بخش احداث تونل به حدود 85 درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: کار حفاری و تحکیم موقت این تونل 1163 متری به اتمام رسیده است.

وی وجود خاک ریزشی در محدوده اجرای تونل، محدودیت های ترافیکی و معارضین متعدد تاسیساتی (24 مورد) در بخش های مختلف پروژه را از جمله موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه سرشاخه اکباتان خواند و یادآور شد: موارد فوق با دقت مضاعف در اجرای کار، مساعدت های پلیس راهور و هماهنگی انجام شده با ارگان های خدمات رسان برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت خاکریزآب با بیان اینکه عملیات حفاری و تحکیم موقت تونل با رویکرد کنترل سیلاب های فصلی و امکان بهره برداری موقت و هدایت آبهای سطحی محدوده بالادست بزرگراه شهید لشکری (مخصوص) به سرشاخه غربی موجود در میدان آزادی، حدود 2 ماه زودتر از برنامه زمان بندی ابلاغی تکمیل شده است، گفت: در حال حاضر عملیات تحکیم  نهایی تونل در دست تکمیل می باشد و تاکنون 825 متر از طول 1163 متری تونل به واسطه اجرای 210 تن عملیات آرماتوربند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات حفاری و تحکیم موقت تونل هدایت آبهای سطحی سرشاخه اکباتان

پایان عملیات حفاری و تحکیم موقت تونل هدایت آبهای سطحی سرشاخه اکباتان