مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-18اقتصادي

ساخت مسکن های جایگزین در گرمی و مشگین شهر


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: مناطق آسیب دیده از سیل گرمی و مشگین شهر با ساخت مسکن های جایگزین بازسازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد ظهر یکشنبه در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: با توجه به بررسی های محلی انجام شده در شهرستان مشگین شهر 60 الی 70 منزل مسکونی در مناطق سیل زده اخیر تخریب شده که ساخت مسکن های جایگزین به زودی و با جدیت ویژه در روند و کیفیت ساخت آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سیلاب امسال در شمال استان اردبیل بی سابقه بود و سبب وارد شدن خسارات عمده به زیرساخت های راه، ابنیه های منطقه و … شد، خاطرنشان کرد: وزارت کشور با تمام توان در ساخت این واحدهای آُسیب دیده در کنار مردم محلی گرمی و مشگین شهر است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با تقدیر از تلاش های جهادی گروه های مستقر در گرمی و مشگین شهر بیان کرد: اقدامات سپاه، گروه های جهادی، هلال احمر و مدیریت بحران در امدادرسانی به سیل زده های شمال استان اردبیل بی نظیر و قابل قدردانی است مهدی جمالی نژاد ادامه داد: منازل مسکونی روستایی با همت دهیاری ها بیمه است و در رابطه با ساخت و پرداخت خسارات به منازل سیل زده مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن های جایگزین در گرمی و مشگین شهر

ساخت مسکن های جایگزین در گرمی و مشگین شهر