مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-19بين الملل

رژیم اسراییل ارسال تانک های «مرکاوا» به اوکراین را تکذیب کرد


وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گزارش های مطبوعاتی مبنی بر ارسال تانک های مرکاوا به اوکراین را تکذیب کرد.

- رژیم اسراییل ارسال تانک های مرکاوا به اوکراین را تکذیب کرد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گزارش های مطبوعاتی مبنی بر ارسال تانک های مرکاوا به اوکراین را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه ای در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اخیر رسانه ها درباره ارسال تانک های مراکاوا به اوکراین، اعلام کرد که گزارش های مربوط به انتقال تانک های اسراییلی به اوکراین نادرست است.

در ادامه بیانیه آمده است: به دلیل جنگ اوکراین، چندین کشور برای خرید تانک های مرکاوا ابراز تمایل کرده اند، اما این مذاکرات هنوز به توافق منتهی نشده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هفته گذشته به نقل از مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گزارش داد که اسراییل در حال مذاکره با دو کشور است که یکی از آنها از قاره اروپا است، تا بیش از 200 تانک مرکاوا از نسل قبلی که از رده خارج شده اند، ارسال کند .

در ادامه گزارش این روزنامه صهیونیستی آمده که این مذاکرات در شرایطی انجام می شود که تقاضای فزاینده ای برای تجهیزات نظامی اسراییل به دلیل اتمام زرادخانه های کشورهای غربی که به اوکراین کمک های نظامی می کنند، وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم اسراییل ارسال تانک های «مرکاوا» به اوکراین را تکذیب کرد

رژیم اسراییل ارسال تانک های «مرکاوا» به اوکراین را تکذیب کرد