مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-20اجتماعي

آغاز عملیات روکش آسفالت در گردنه اسدآباد و محور اسدآباد- کنگاور


️معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت در گردنه اسدآباد و محور اسدآباد- کنگاور خبر داد.

- ایسنا/همدان ️معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت در گردنه اسدآباد و محور اسدآباد- کنگاور خبر داد.

جواد نگاهداری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور ارتقاء ایمنی و بهسازی رویه آسفالت در گردنه اسدآباد و محور اسدآباد- کنگاور، عملیات بهسازی و روکش آسفالت به طول 15 کیلومتر توسط دو اکیپ پیمانی آغاز شده است.

️ وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه محرم و اربعین حسینی و همچنین آغاز سفر زائران عتبات عالیات، ارتقاء ایمنی محورهای منتهی به مسیر کربلا جزو برنامه های راهداری استان همدان قرار دارد.

نگاهداری بیان کرد: در سال گذشته هشت کیلومتر در گردنه اسدآباد به صورت رفت و برگشت عملیات روکش آسفالت اجرا شد که با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و محدودیت فصل کاری در استان همدان ادامه این عملیات امسال اجرا می شود.

️ وی افزود: رفع، اصلاح و آشکارسازی نقاط پرتصادف، ساخت و پاکسازی پارکینگ، راه اندازی سیستم های روشنایی، خط کشی، بهسازی آسفالت، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، رنگ آمیزی سرعتکاه ها، نصب بنر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات روکش آسفالت در گردنه اسدآباد و محور اسدآباد- کنگاور

آغاز عملیات روکش آسفالت در گردنه اسدآباد و محور اسدآباد- کنگاور